У Бучі завершилося будівництво нового об’єкту, кошторис якого склав понад 3,5 млн. гривень. Відтепер жителі міста зможуть користуватися новим і зручним підземним переходом, який гарантуватиме безпеку під час дорожнього руху та полегшить пересування громадян.
На цьому заході були Бучанський міський голова Анатолій Федорук, заступник начальника служби автомобільних доріг Київської області Петро Задоя, голова правління ЗАТ “Меліоратор” і генпідрядник проекту Василь Яцюк, які урочисто перерізали червону стрічку й дали добро бучанцям “випробувати” споруду. А ще обмовилися, що подібне відкриття буде не єдиним у місті.
Крім того, за поданням трудових колективів, відзначили й нагородили працівників, які зробили найбільший внесок у зведення переходу – це Віктор Воловенко, Микола Шугачов, Микола Устименко, Володимир Рейнчик, Артур Шелебінський, Микола Кривенко, Анатолій Андрієнко, Олександр Орлов (ЗАТ “Меліоратор”); Стефанія Білоконь (“Техпромсервіс”). Також висловили подяку директору КП “Бучабудзамовник” Світлані Демченко, начальнику групи проектного інституту “Укрдіпродор” Ользі Ушаковій та керівництву трудового колективу служби автомобільних доріг в особі Анатолія Писанки.
Не зважаючи на холодну погоду, чимало присутніх виявили бажання першими спуститися до «підземки». Новобудова не розчарувала – міцні східці, широкі стіни, чистий кахель. Проте, наявна «традиційна» настінна творчість, на кшталт «Я був першим», не стала приємним винятком із правила безкультурщини. Видно й досі окремі персони вважають, що поставити таке «тавро» – вершина прояву своїх емоцій та «крутизни». Залишається сподіватися, що цей випадок був першим та останнім, адже не хочеться, щоб гарна будівля через місяць-другий перетворилася на смітник із обдертими стінами та приклеєними до підлоги жувальними гумками. То ж, давайте дбайливо ставитися до всього, що нас оточує й берегти те, у що вкладена чиясь праця й немалі гроші.
Анатолій Федорук,
Бучанський міський голова:
– Скільки часу Буча розвивалася, стільки й існувала потреба безпечного та безперешкодного сполучення між однієї частиною міста й іншою через автомагістраль республіканського значення Київ-Ковель. Інтенсивність руху збільшувалася. Особливо цей процес поглибився з появою об’єктів соціального призначення. Слід було зробити зручним та безпечним пішохідний рух жителів як повсякчас, так і під час проведення масових заходів.
Ми зверталися до різних державних установ, служб автомобільних доріг і, зрештою, знайшлися люди, які з розумінням поставилися до перспектив нашого міста, перейнялися проблемою й допомогли. І ось ми з вами є свідками й учасниками відкриття першого підземного переходу на цій магістралі.
Хочу подякувати всім будівельникам, людям, які брали участь у спорудженні цього об’єкту – трудовому колективу ЗАТ “Меліоратор”, працівникам підприємства “Техпромсервіс” і, звісно ж, службі автомобільних доріг у Київській області. Адже даний перехід – це їхній проект і бажання допомогти кожному бучанському жителю.
Петро Задоя,
заступник начальника служби автомобільних доріг Київської області:
– Можливо, в масштабах України відкриття підземного переходу й не настільки вагома обставина, проте для Бучі, її жителів – значна подія. Адже підземний перехід – це безпека, особливо коли враховувати те, що в останні роки на дорогах І і ІІ категорій значно зросла кількість ДТП. Зазначу, що в 2007 році розпочалося переведення дороги Київ-Ковель-Яготин у вищу, ІІ категорію.
Таких об’єктів на дорогах Київщини будується небагато. І лише завдяки наполегливості вашого керівництва підземний пішохідний перехід у Бучі став реальністю.
То ж прийміть із цієї нагоди щирі вітання від керівництва служби автомобільних доріг у Київській області разом із побажаннями нових успіхів і досягнень.
Василь Яцюк,
голова правління ЗАТ “Меліоратор”:
– Щиро вітаю вас, бучанці, зі святом. Адже цей об’єкт дійсно служитиме вам, нашим нащадкам та гостям, які відвідують місто. Ми з радістю взялися за будівництво переходу й зазначу, що процес його спорудження був досить складним. Але ми впоралися із завданням і маємо позитивний результат. Я вдячний усьому колективу, який працював наполегливо й плідно, навіть у вихідні, дякую Бучанському КЖЕПу, який забезпечував нас освітленням, міській владі, яка контролювала роботу, службі автомобільних доріг, яка нас фінансувала.
Нехай цей перехід служить людям і буде запорукою їхньої безпеки.
“БУДІВНИЦТВО ЩЕ ОДНОГО ПЕРЕХОДУ – ТІЛЬКИ НА КОРИСТЬ”
Про підтвердження планів будівництва нової “підземки” в Бучі та про переваги цього об’єкту ми запросили розповісти заступника начальника служби автомобільних доріг у Київській області Петра Задоя.
– Скажіть, де й коли буде споруджено новий перехід у Бучі?
– У цьому році ми плануємо продовжити співпрацю з владою Бучі й хочемо побудувати на території міста ще один подібний об’єкт. Наразі, це питання ще в процесі обговорення. Але попередньо погоджено, що нова споруда буде облаштована десь на відстані одного кілометра від теперішньої. Це дасть можливість з’єднати обидва підземних переходи розширеною дорогою.
– Який кошторис запланованого об’єкту?
– Покищо не можу назвати точної суми видатків, адже проект ще не підготовлений. Проте, за приблизними підрахунками, кошторис буде дещо меншим за попередній, витрачений на будівництво вже існуючого переходу.
– Чи доцільно будувати ще один перехід?
– Звичайно, будівництво ще одного переходу – тільки на користь. Буча – місто, яке стрімко розвивається, динамічне. Крім того, тут проходить траса державного значення Київ-Ковель, що теж значно ускладнює рух, зокрема пішохідний. Тому плани щодо зведення нового об’єкту є доцільними й цілком виправданими.
– Якою буде нова “підземка”?
- Архітектура та інженерія нового переходу будуть такого ж зразка. Він будуватиметься згідно нових стандартів – із шатровим каркасним накриттям та арками.
На цьому заході були Бучанський міський голова Анатолій Федорук, заступник начальника служби автомобільних доріг Київської області Петро Задоя, голова правління ЗАТ “Меліоратор” і генпідрядник проекту Василь Яцюк, які урочисто перерізали червону стрічку й дали добро бучанцям “випробувати” споруду. А ще обмовилися, що подібне відкриття буде не єдиним у місті.
Крім того, за поданням трудових колективів, відзначили й нагородили працівників, які зробили найбільший внесок у зведення переходу – це Віктор Воловенко, Микола Шугачов, Микола Устименко, Володимир Рейнчик, Артур Шелебінський, Микола Кривенко, Анатолій Андрієнко, Олександр Орлов (ЗАТ “Меліоратор”); Стефанія Білоконь (“Техпромсервіс”). Також висловили подяку директору КП “Бучабудзамовник” Світлані Демченко, начальнику групи проектного інституту “Укрдіпродор” Ользі Ушаковій та керівництву трудового колективу служби автомобільних доріг в особі Анатолія Писанки.
Не зважаючи на холодну погоду, чимало присутніх виявили бажання першими спуститися до «підземки». Новобудова не розчарувала – міцні східці, широкі стіни, чистий кахель. Проте, наявна «традиційна» настінна творчість, на кшталт «Я був першим», не стала приємним винятком із правила безкультурщини. Видно й досі окремі персони вважають, що поставити таке «тавро» – вершина прояву своїх емоцій та «крутизни». Залишається сподіватися, що цей випадок був першим та останнім, адже не хочеться, щоб гарна будівля через місяць-другий перетворилася на смітник із обдертими стінами та приклеєними до підлоги жувальними гумками. То ж, давайте дбайливо ставитися до всього, що нас оточує й берегти те, у що вкладена чиясь праця й немалі гроші.
Анатолій Федорук,
Бучанський міський голова:
– Скільки часу Буча розвивалася, стільки й існувала потреба безпечного та безперешкодного сполучення між однієї частиною міста й іншою через автомагістраль республіканського значення Київ-Ковель. Інтенсивність руху збільшувалася. Особливо цей процес поглибився з появою об’єктів соціального призначення. Слід було зробити зручним та безпечним пішохідний рух жителів як повсякчас, так і під час проведення масових заходів.
Ми зверталися до різних державних установ, служб автомобільних доріг і, зрештою, знайшлися люди, які з розумінням поставилися до перспектив нашого міста, перейнялися проблемою й допомогли. І ось ми з вами є свідками й учасниками відкриття першого підземного переходу на цій магістралі.
Хочу подякувати всім будівельникам, людям, які брали участь у спорудженні цього об’єкту – трудовому колективу ЗАТ “Меліоратор”, працівникам підприємства “Техпромсервіс” і, звісно ж, службі автомобільних доріг у Київській області. Адже даний перехід – це їхній проект і бажання допомогти кожному бучанському жителю.
Петро Задоя,
заступник начальника служби автомобільних доріг Київської області:
– Можливо, в масштабах України відкриття підземного переходу й не настільки вагома обставина, проте для Бучі, її жителів – значна подія. Адже підземний перехід – це безпека, особливо коли враховувати те, що в останні роки на дорогах І і ІІ категорій значно зросла кількість ДТП. Зазначу, що в 2007 році розпочалося переведення дороги Київ-Ковель-Яготин у вищу, ІІ категорію.
Таких об’єктів на дорогах Київщини будується небагато. І лише завдяки наполегливості вашого керівництва підземний пішохідний перехід у Бучі став реальністю.
То ж прийміть із цієї нагоди щирі вітання від керівництва служби автомобільних доріг у Київській області разом із побажаннями нових успіхів і досягнень.
Василь Яцюк,
голова правління ЗАТ “Меліоратор”:
– Щиро вітаю вас, бучанці, зі святом. Адже цей об’єкт дійсно служитиме вам, нашим нащадкам та гостям, які відвідують місто. Ми з радістю взялися за будівництво переходу й зазначу, що процес його спорудження був досить складним. Але ми впоралися із завданням і маємо позитивний результат. Я вдячний усьому колективу, який працював наполегливо й плідно, навіть у вихідні, дякую Бучанському КЖЕПу, який забезпечував нас освітленням, міській владі, яка контролювала роботу, службі автомобільних доріг, яка нас фінансувала.
Нехай цей перехід служить людям і буде запорукою їхньої безпеки.
“БУДІВНИЦТВО ЩЕ ОДНОГО ПЕРЕХОДУ – ТІЛЬКИ НА КОРИСТЬ”
Про підтвердження планів будівництва нової “підземки” в Бучі та про переваги цього об’єкту ми запросили розповісти заступника начальника служби автомобільних доріг у Київській області Петра Задоя.
– Скажіть, де й коли буде споруджено новий перехід у Бучі?
– У цьому році ми плануємо продовжити співпрацю з владою Бучі й хочемо побудувати на території міста ще один подібний об’єкт. Наразі, це питання ще в процесі обговорення. Але попередньо погоджено, що нова споруда буде облаштована десь на відстані одного кілометра від теперішньої. Це дасть можливість з’єднати обидва підземних переходи розширеною дорогою.
– Який кошторис запланованого об’єкту?
– Покищо не можу назвати точної суми видатків, адже проект ще не підготовлений. Проте, за приблизними підрахунками, кошторис буде дещо меншим за попередній, витрачений на будівництво вже існуючого переходу.
– Чи доцільно будувати ще один перехід?
– Звичайно, будівництво ще одного переходу – тільки на користь. Буча – місто, яке стрімко розвивається, динамічне. Крім того, тут проходить траса державного значення Київ-Ковель, що теж значно ускладнює рух, зокрема пішохідний. Тому плани щодо зведення нового об’єкту є доцільними й цілком виправданими.
– Якою буде нова “підземка”?
- Архітектура та інженерія нового переходу будуть такого ж зразка. Він будуватиметься згідно нових стандартів – із шатровим каркасним накриттям та арками.