На території площею 60 га планується зведення житлового масиву з багатоповерховою житловою забудовою (10-18 поверхів), а також котеджним районом.
Забудовники взяли на себе зобов’язання побудувати школу, два дитячих садочки, медичний заклад, приміщення суду, прокуратури, міліції, пожежне депо, багаторівневий гараж. Крім того, в центрі мікрорайону розміщуватиметься громадська площа з адміністративними будинками для потреб жителів всього міста, зокрема для проведення культурних заходів (альтернатива Київській площі).
Також заплановані два громадських центра багатофункціонального призначення (дискотека, клуб, невеличке кафе), заклади торгівлі, громадського обслуговування, офісні приміщення.
Всі існуючі об’єкти, які є наразі на даній території, буде збережено.
За попередніми підрахунками, у новобудовах проживатимуть 8 тисяч громадян. Загалом же мікрорайон розрахований на 11 тисяч жителів.
Звичайно, проти перспективи розвитку мікрорайону, зведення нових адмінбудівель ніхто не заперечував. Адже проект був досить цікавим і давав можливість розширити спектр послуг, які зможуть отримувати жителі.
Та при більш детальному розгляді плану забудови та його обговорені, стало зрозуміло, що проект має низку недоліків і потребує суттєвого доопрацювання.
Перш за все, присутніх громадян зацікавило питання транспортного забезпечення даного мікрорайону. Той варіант, який запропонували забудовники, аж ніяк не влаштовував самих жителів. На перспективу планувалося зробити існуючий переїзд біля вокзалу – дворівневим (з мостом) та облаштувати ще один переїзд в кінці вулиці Кірова (біля Лісової Бучі недобудований існуючий міст).
От тільки «перспектива» - не визначена в часі, та й саму ідею розбудови переїздів складно втілити в життя. Це, до речі, підтвердила начальник відділу архітектури міста Бучі Валентина Ткаченко. Що цікаво, для посадовця такі «плани» проектантів стали несподіванкою. Адже офіційно міську раду не повідомляли про реконструкцію переїздів і тим більше не поцікавилися, чи реально її провести.
Це при тому, що вирішення питання транспортного сполучення для даного мікрорайону - життєво необхідне. Дану територію з рештою вулиць міста роз’єднує залізниця і вул.Тарасівська залишається практично "відрізаною" від основної частини Бучі.
Транспортна розв’язка не витримає навантаження 11-тисячного населення мікрорайону через запропонований ж/д міст. Як варіант, присутні запропонували в районі переїзду зробити тунель, яким би курсував легковий транспорт, а по мосту – вантажівки.
Ще жителі були проти будівництва культурного центру (дискотеки для молоді) на території парку по вул. Тарасівській. Депутат цього виборчого округу Маргарита Боброва передала проектантам відповідні листи і звернення з підписами жителів мікрорайону, в яких вони просили не чіпати територію парку і зелені насадження.
А на території, яку раніше планувалося розбити на земельні ділянки під житлову забудову (близько 150 земельних наділів), тепер побудують котеджне містечко. Як бути з цим питанням – ще не вирішено.
Власне, це були перші громадські слухання щодо детального плану забудови території в межах вулиць Кірова, Вокзальна та колій Південно-західної залізниці. Але жителі визнали проект «сирим» і таким, що потребує доопрацювання. Обговорення відбулося, проте проект не затвердили.
Зі свого боку, проектанти пообіцяли врахувати всі зауваження і пропозиції громадян та усунути недоліки.
На черзі – ще одні громадські слухання. Коли вони відбудуться – поки що невідомо, але про це буде заздалегідь поінформовано жителів через місцеві ЗМІ.
спеціально для сайту www.bucha.com.ua