Буча новини міста, Буча сайт » Буча та регіон » Епопея про бучанський транспорт..

Епопея про бучанський транспорт..

Розділ 1. Про залізницю
Саме будівництву залізниці Буча має завдячувати своїм існуванням. І не дивно, саме з вокзалу починається історія нашого чудового міста, але останнім часом слову «залізниця» не відповідає термін «зручно доїхати»!

Місто невпинно розбудовується і розростається, постійно збільшується кількість населення і мешканцям треба десь працювати. Тому наше місто фактично перетворилося на «сателіта» столиці: більшість бучанців працюють в Києві, і питання вчасного і зручного проїзду для них є ключовим. Але останніми роками наша залізниця почала процес «оптимізації» в приміському сполученні. Багато електропоїздів було відмінено, деяким скорочено маршрути, а деякі взагалі курсують в незручний час.

Цікавий факт – зранку на Київ йде значно більше електричок, ніж у вечірні години із столиці. Рятують ситуацію ранкові електрички Буча-Київ (якщо завчасно прийти на посадку, можна навіть сісти), але шкода, що в вечірні години таких немає. Нелогічно розплановані вечірні електрички, але й тих катастрофічно мало, адже на більшості підприємств робочий день триває до 18.00, а виїхати в цей час зі Святошина можна тільки електричками 18.25, 18.52 і 19.59, тому можна тільки уявити яка кількість пасажирів збирається на них, важко навіть зачепитися на останній сходинці чи просунутися в тамбур, не кажучи вже про «мінімальний комфорт» і такі «атракціони на виживання» долають наші мешканці щоденно.

З приходом нового керівництва на держкомпанію «Укрзалізниця» змінилися не лише розклади, а і «правила обробки звернень громадян», тепер на деякі звернення «УЗ» дає порожню відписку, а решта - просто ігноруються.

Міський вокзал теж залишає бажати кращого. Незважаючи на доволі високий пасажиропотік – на станції працює лише одна приміська каса і одна міжміська (каса далекого сполучення), але і тут не без проблем! Міжміська каса працює тільки по буднях з 9 до 18 години, а в вечірні години і по вихідних днях купити квиток на поїзд – нереально, потрібно їхати до Києва.

На станції доволі складно отримати змістовну і зрозумілу інформацію по розкладу поїздів та електричок, адже довідкової служби немає, а касири не завжди мають інформацію про оперативні зміни в розкладах поїздів та електричок (але загалом це і не входить в їхні функціональні обов’язки). З диктором на станції теж не склалося – про прибуття електричок та поїздів оголошує черговий станції, часто такі оголошення дуже важко зрозуміти, оголошують невчасно і нечітко та й не всі динаміки працюють, тому оголошення важко почути навіть перебуваючи в віддалених частинах платформи, немає звукового сигналу, який повинен звучати перед оголошенням і привертати увагу пасажирів (саме з його допомогою оголошують інформацію на перспективних міських станціях та вокзалах), тому нерідко з динаміка можна почути переговори залізничників по службовій рації.

Про будівлю вокзалу та платформи можна сказати одне – вони не розраховані на такий населений пункт як Буча, вокзал затісний і платформа не дуже зручна і коротка (наприклад кожного ранку о 6.30 до Бучі прибуває електричка з Києва, яка відстоюється на боковій колії і вирушає на Ірпінь робити посадку і відправлятись на Київ, тільки через те, що в Бучі не вистачає для неї платформи).

На станції (поки що) зупиняється один пасажирський поїзд 359/360 Київ-Львів-Київ ( в обох напрямках), через непридатність високої платформи для прийому пасажирських поїздів зупинку даного поїзда зробили «технічною», хоча сміливі бучанці продовжують на нього сідати на нашій станції (незважаючи на формальну заборону і колосальні незручності при посадці), а все через складність проїзду до центрального вокзалу столиці (незручні пересадки та значні витрати часу на проїзд.

Зараз «УЗ» почало радикально реформувати як приміське так і міжміське сполучення, починаючи з травня 2012 року поступово більшість поїздів дальнього слідування перетворяться на денні експреси, в яких буде обмаль зупинок, але будуть визначені пересадочні вузлові станції – комфортні, зручні за географічним положенням, з достойним рівнем сервісу для пасажирів, на яких будуть зупинятися більшість пасажирських поїздів і на яких буде зручно здійснювати пересадки на електрички і автобуси приміського сполучення. У нашого міста є всі шанси отримати таку станцію, але в цьому питанні має попрацювати місцева влада, адже «УЗ» не особливо проявляє ініціативи, що вимагають додаткових витрат.

Варто зазначити - Буча перебуває в дуже зручному географічному положенні, від нашого міста однаково зручно добиратися до більшості населених пунктів Бородянського, Києво-Святошинського, Вишгородського та навіть Макарівського районів, але потрібні відповідні автобусні маршрути. Якби наше місто отримало таку станцію - виграли б насамперед самі бучанці, адже вирушити в подорож до багатьох міст та регіонів нашої держави можна було б не виїжджаючи до столиці! Однак, якщо вчасно місцева влада не візьметься за це питання, то станція Буча після незначного косметичного ремонту перетвориться на маленький транзитний зупиночний пункт для електричок, і то не для всіх (як приклад зараз на станції не зупиняються прискорений електропоїзд Київ-Рівне-Київ).

Розділ 2. Наші автобуси..

Автобуси, що курсують від Бучі в прилеглі населені пункти – дуже болюча тема як для бучанців так і для гостей нашого міста.

На багатьох маршрутах взагалі забули «що таке розклад руху», автобуси (маршрутки) відправляються по розкладах які собі планують самі водії. В святкові дні (Новорічні свята, Великодні та інші) про більшість маршруток та автобусів у нашому місті можна взагалі забути, водії просто не виходять на рейси, при цьому немає жодних попереджень чи оголошень про відміну автобуса в той чи інший день, а люди змушені йти пішки або витрачаються на таксі (змова?).

Часто на маршрути виходять зламані машини, які виконують кілька рейсів і вирушають на ремонт, відповідно наступні рейси до кінця дня по цьому маршруту вже не виконуються. Цікаво, що останнім часом на бучанські маршрути «Ірпінське АТП» (монополіст перевезень в нашому місті) почало виставляти найгірші машини, наприклад на маршрут №15 Буча-Блиставиця та №15-К Буча-Мироцьке, незважаючи на великий пасажиропотік виходять малі по пасажироємкості машини, на 15-К взагалі виходить автобус на 16-18 місць, крім того надзвичайно зношений, що навіть сидіння під час руху гойдаються в різні сторони, хоча це дуже популярний маршрут.

На маршруті 381-К Буча-Київ теж свої проблеми – це деякі хамовиті водії і поношені, брудні маршрутки, які до того як вийти на бучанський 381-К вже перевозили всю столицю і весь Ірпінь (цікавий факт – на маршрути Ірпеня виходять виключно найкращі та найкомфортніші автобуси, які тільки може запропонувати перевізник).

Досить важко планувати свої поїздки – в Бучі навіть нема діючого розкладу руху автобусів та маршруток, на стовпі біля кінцевої зупинки (вокзал) висить розклад майже десятирічної давнини, де можна знайти навіть такі маршрути як №12 Вокзал-Ястремщина та №16-К Вокзал-Баланівка, що так і не прижилися в нашому місті, завдячуючи перевізнику, який так і не зміг забезпечити безперебійний рух цих маршрутів (навіть на перших етапах їх існування). Проте «ірпінське АТП» продовжує «покращувати сервіс» своїх перевезень, відкриває нові маршрути, які хоч і користуються частковим попитом, але мало зручні бо курсують в обхід Бучі (як приклад - маршрут №11 Ірпінь-Мих.Рубежівка проїжджає по вул.Кірова в Бучі, але на вокзал «Буча» не заїжджає).

Епілог
Цього року за результатами дослідження аналітичного центру Universitas, наше місто очолило список малих міст України з найкращим рівнем життя. Схоже, що аналітичний центр не брав до уваги наявну транспортну інфраструктуру Бучі. Однак якщо в цій сфері нічого не зміниться на краще, то, напевно, в найближчий час у місті почнеться транспортний колапс.
З усього вищесказаного випливає лише один висновок – потрібні докорінні зміни, Бучі потрібна «Програма розвитку транспортної інфраструктури міста», яка б стала не лише папірцем для «галочки», а цілком дієвим документом, що в свою чергу неминуче перетворить маленьку Бучу в процвітаючий адміністративний центр на Київщиніі!

Сподіваюсь, що місцева влада все ж цьому посприяє!





фото автора
26 -16

Валентин, бучанець 
вокзал, Сюркель
 Інші новини по темі:
Бучанці без «Бучанок»

Бучанці без «Бучанок»

транспорт
Лист на сайт: Про Ж/Д

Лист на сайт: Про Ж/Д

Буча та регіон
Поїдемо з комфортом, однак невідомо куди...

Поїдемо з комфортом, однак невідомо куди...

транспорт
Новий графік руху електропоїздів 2016-2017: бучанці без «Бучанки»

Новий графік руху електропоїздів 2016-2017: бучанці без «Бучанки»

Буча та регіон
Залізниця в Бучі : 100 років тому

Залізниця в Бучі : 100 років тому

Бучанські новини
Куди зникають електрички?

Куди зникають електрички?

Бучанські новини
Укрзалізниця реалізовуватиме проект City Express (Київ - Буча)

Укрзалізниця реалізовуватиме проект City Express (Київ - Буча)

Буча та регіон
З початку року на Південно-Західній залізниці сталося 25 випадків вандалізму

З початку року на Південно-Західній залізниці сталося 25 випадків вандалізму

Буча та регіон
Власна думка: Пекло на рейках

Власна думка: Пекло на рейках

Бучанські новини
Електричка: Ризикуючи здоров'ям люди їздять у переповнених вагонах

Електричка: Ризикуючи здоров'ям люди їздять у переповнених вагонах

Буча та регіон
Буча зустріла швидкісний потяг Hyundai

Буча зустріла швидкісний потяг Hyundai

Бучанські новини
Історічні факти про створення залізниці Київ-Ковель (відеосюжет)

Історічні факти про створення залізниці Київ-Ковель (відеосюжет)

Буча та регіон
Проблема: Електрички – не для Ворзеля?

Проблема: Електрички – не для Ворзеля?

Ірпінський вісник
У приміському електропоїзді сполученням Тетерів-Київ вандали викрали 14 диванних сидінь

У приміському електропоїзді сполученням Тетерів-Київ вандали викрали 14 диванних сидінь

Суспільство
Коментарів: 9
Додати коментар
Інформація
Коментувати статті на сайті можливе лише впродовж 370 днів з дня публікування.
Vidguk
  • Vidguk (0)
  • Гостi
  • 4 листопада 2011 22:12
Наші автобуси..

Как много в этом слове...)) Как - то заявила, что я инвалид первой группы. В ответ: "Первая группа это трупы." Слава Богу что у меня проблемы со зрением. А если бы на моём месте была онкобольная?

0
Сергей
  • Сергей (0)
  • Гостi
  • 5 листопада 2011 09:31
Как это не грустно, но правда- что на ж/д что на маршрутках бардак полнейший...

На УЗ сейчас хазяйничают все выходци из Даунбасса поэтому от них добра не жди... а на автобусах у нас хазяйничает ДЫрпенское АТП этим все сказано))

0
Sandr

OFFline

  • Sandr (38)
  • Місцевий
  • 5 листопада 2011 13:40
Много негатива в пригородное сообщение внесла и киевская городская электричка. Бучанская электричка в 7-30 теперь ходит по рабочим дням только до Святошино вместо Борщаговки. А ведь Борщаговка - это промзона, где многие работают. И от Святошино до нее добраться - тот еще геморрой, вместо 5 минут на электричке. Тем более что логично было бы тетеревское пригородное сообщение дотягивать до столь усиленно рекламируемой городской электрички. Откуда на ней можно было бы добираться дальше, хоть в Дарницу. И разгрузили бы то же Святошино, в конце концов! Но, к сожалению, железная дорога даже не в состоянии нормально состыковать уменьшенное количество электричек на Борщаговку с городской. Постоянно приходится ждать, пока проедет ИХ ВЕЛИЧЕСТВО городская.

0
TUC-TUC
  • TUC-TUC (0)
  • Гостi
  • 5 листопада 2011 16:39
Десь рік тому побачив план реконструкції бучанського вокзалу...
І от що ми бачимо....
Нічого взагалі не змінилося...
А про автобус я взагалі мовчу...
як побачиш ту тарантайку,то хоч пішки йди,а коли спізнюешся то приходиться терпіти бруд та сморід...

Невже міській раді всеодно???
Авжеш міський парк це добре...
але також треба думати про будні мешканців міста...

0
сметана
  • сметана (0)
  • Гостi
  • 13 листопада 2011 23:41
Всі проблеми від монополізму.Залізниця плює на зручність розкладу (проміжки між електричками у дві години- це що?),комфортабельність платформ ( дощ, вітер, сонце , мороз),на час відправлення останньої електричкиз Києва (хотілося б пізніше , ніж 22 53),постійне не дотримання розкладу , відсутність реального врахування кілометражу проїзду ( 3 км до Ново-Біличів і 18 до Бучі в одну ціну), відсутність реальних знижок при покупці довготермінових проїзних (гроші залізниця отримує наперед і крутить по банках за проценти).

0
Сергей
  • Сергей (0)
  • Гостi
  • 14 листопада 2011 15:08
Не переживайте "УЗ" как единому целостному предприятию осталось жить уже совсем не долго! Данецкие уже готовят програму продажи, приватизации и розделения УЗ на группу мелких предприятий, сейчас усиленно обогащают новыми подвижными составами Донецкую ж.д., причем в кредит, за счет бюджета УЗ, вскоре УЗ обяжут платить по кредитах - а не чем, потом обьявят "банкротом" и розбазарят. Так что бардак намечается еще тот, ибо теперь врятли можна будет чтото добиться от целого сборищя шарашкиных контор...

0
сметана
  • сметана (0)
  • Гостi
  • 14 листопада 2011 21:42
Автобусники теж монополісти-крутять як заманеться.Починають з того , що порушують постанову облради про співвідношення вартості і кілометражу.На це плюнули(точніше , плюнули на облраду і її голову , який підписав постанову) з самого початку . Тепер творять з цінами за проїзд що хочуть і ніхто їм не указ.Влада неспроможна навести лад.Для чого тоді потрібна така влада?

0
jonn
  • jonn (0)
  • Гостi
  • 16 листопада 2011 20:16
Теперь у контроля в Буче новая тактика,ходят по всему перрону по 5 человек,проверяют наличие билетов,если провожаешь ,стойте под перроном:( Идиотизм...

0
О_о
  • О_о (0)
  • Гостi
  • 17 листопада 2011 11:30
Освітлення вокзалу у Донецьку виявилося дорожчим, ніж у Києві та Львові разом узятих!
«Донецька залізниця» 8 листопада за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Євроінвестстрой» на роботи з реконструкції прожекторного освітлення станції Донецьк вартістю 3,74 млн грн. Про це повідомляється у «Віснику державних закупівель».

Золотий вокзал Даунбасса!!!

0