3 березня, у Центральному будинку культури, під керівництвом міського голови Анатолія Федорука відбулася 7 сесія VI скликання Бучанської міської ради. На порядку денному стояло 38 питань, чималий блок яких стосувався продовження договорів оренди та встановлення орендної плати.
Першим пунктом розглядалася робота КП «Бучанського бюро технічної інвентаризації». Як розповів директор підприємства Микола Глущенко, Бучанське БТІ було зареєстроване ще у квітні 2008 року, але тривалий час працювало нестабільно. Це пояснюється тим, що в 2009 році відбулися судові тяжби за позовом комунального підприємства «Ірпінського бюро технічної інвентаризації» та державного підприємства «Інформаційний центр», де Бучанське БТІ виступало третьою особою.
Наше підприємство позбавили доступу до електронного реєстру прав власності на нерухоме майно та здійснення державної реєстрації на території міста Бучі. Але, як запевнили чиновники, наприкінці минулого року всі спірні моменти вдалося владнати і зараз є повний доступ до потрібної інформації. Бучанські БТІ почало повноцінно функціонувати і зобов’язується надалі працювати справно. Так, за період із листопада 2010 року вже було прийнято 598 замовлень від населення. Крім того, керівництво БТІ пообіцяло: громадяни, які подали заявку на виконання роботи ще в попередні роки і проплатили аванс – можуть бути впевнені, що справу доведуть до кінця і нові кошти за поновлення роботи не потрібно сплачувати.
Про роботу відділу культури і спорту щодо творчого, духовного та культурного розвитку дітей та молоді міста доповідала в. о. завідувача відділом Любов Григораш.
Як стало відомо, при будинках культури Бучі сьогодні працює 17 клубних формувань, чотирнадцять з яких (нараховують близько 200 учасників) – для дітей та юнацтва. Мова йде про гуртки бального й спортивного танцю, естрадного співу, народного танцю, драматичного гуртка, вивчення англійської мови та ін.
Також уже багато років у місті працює школа мистецтв ім. Левка Ревуцького. Сьогодні ми можемо пишатися досягненнями її випускників, адже вони є переможцями і лауреатами багатьох обласних та всеукраїнських конкурсів. А інтелектуальний та творчих розвиток молоді забезпечують міські бібліотеки. Зокрема, фонд дитячої бібліотеки нараховує понад 20 тисяч примірників літератури, а фонд бібліотек для дорослих становить понад 40 тисяч примірників. Крім того, для молодого населення Бучі відділом культури і спорту постійно проводяться різні зустрічі, конкурси та концерти.
Виконуюча обов’язки начальника фінансового управління Світлана Якубенко розповіла присутнім про виконання бюджету міста за 2010 рік; про фінансування місцевих програм за 2010 рік (працювало 40 програм і всі вони фінансувалися на 90-100%). Аналізуючи пройдений період, міський голова Анатолій Федорук зазначив: «Навіть у кризових фінансових умовах бюджет по доходній та видатковій частині є збалансований. Вдалося забезпечити виплати заробітних плат, енергоносіїв і виконувати соціальні програми. Ми не користувалися позначками казначейства, тобто державного бюджету, тому маємо нормальні показники щодо виконання доходної частини бюджету і на 2011 рік».
Говорячи про стан сплати місцевих податків і зборів, міський голова дав доручення своїм заступникам, голові бюджетної комісії опрацювати на наступне засідання сесії питання про зменшення фінансового навантаження на найбільші підприємства Бучі. Виходячи з нової грошової оцінки, потрібно звернути увагу на те, як наші базові бюджетоутворюючі підприємства («Агробудпостач», «Транском», НДІ «Склопластиків і скловолокна», Склозавод, завод Склотари) у цих умовах сплачують земельний податок чи орендну плату. Адже з новою системою оподаткування фірмам легше закритися, ніж працювати далі. У свою чергу місцевий бюджет може втратити від того значні кошти.
Після цього мова йшла про внесення змін до рішення сесії Бучанської міської ради від 30.12.2010 року «Про бюджет міста Буча на 2011 рік». Зокрема, у розрізі цього питання розглядали затвердження зміни кодів класифікації видатків (згідно державних вимог), аби можна було передати субвенцію до бюджету міста Ірпеня на охорону здоров'я.
Також збільшили видатки на проектні роботи по переобладнанню котелень по вул. Тарасівській та вул. Кірова; проектні роботи по будівництву вуличного освітлення по вул. Вокзальній; реконструкцію дорожнього покриття; будівництво дороги по вул. Ревуцького та вул. Рози Люксембург та ін. Щодо доріг: якщо місто виконає проекти і вони пройдуть експертизу, то бозпосередні роботи по ремонту і реконструкції будуть виконуватися за рахунок державного бюджету у 2011 році (якщо на рівні держави дотримається виконання цього питання). Тож, маємо можливість сумарно залучити на дані потреби міста 15 млн грн.
Відповідно до подання Бучанського «УЖКГ», на 110 тисяч грн збільшили видатки для впровадження карткової системи у ліфтах. Це зумовлено тим, що населення не сплачує за користування ліфтами, тому всі спеціалізовані організації відмовилися їх обслуговувати. Наразі в місті нараховується 52 ліфти і 90% з них – зношені й можуть у будь-який час зупинитися.
Як зазначив Бучанський міський голова Анатолій Федорук, проаналізувавши досвід інших міст, дійшли висновку, що запровадження карткової системи – єдиний вихід із даної ситуації. Відбуватиметься це наступним чином: житель купує картку на певну кількість поїздок ліфтом і користується, доки не закінчиться ліміт.
Розглядався варіант включити це питання у квартплату, щоб за послугу платили всі мешканці будинку, але його відхилили. Кварплата формується з певного переліку послуг і ліфти туди не входять. Крім того, люди, які живуть на 1-2 поверхах, відмовляються сплачувати за когось кошти.
Громадськість повідомили, що кожен підйом ліфтом буде коштувати 36 коп. і в середньому «з'їдатиме» близько 150 грн сімейного бюджету (якщо брати родину з 3-х осіб). Придбання картки – справа добровільна, і якщо такого бажання немає (чи люди живуть на перших поверхах), то можна спускатися пішки.
Далі було прийнято рішення про безкоштовну передачу медичного обладнання з балансу Бучанської міської ради на баланс установ охорони здоров'я міста Бучі вартістю понад 7 млн грн.
Прозвітували і про виконання плану соціально-економічного розвитку Бучі за минулий рік.
Також на сесії була озвучена приємна новина. За підсумками конкурсу, що проводився управлінням житлово-комунального господарства Київської облдержадміністрації, Бучу було визнано кращим населеним пунктом області в плані благоустрою за 2010 рік.
Першим пунктом розглядалася робота КП «Бучанського бюро технічної інвентаризації». Як розповів директор підприємства Микола Глущенко, Бучанське БТІ було зареєстроване ще у квітні 2008 року, але тривалий час працювало нестабільно. Це пояснюється тим, що в 2009 році відбулися судові тяжби за позовом комунального підприємства «Ірпінського бюро технічної інвентаризації» та державного підприємства «Інформаційний центр», де Бучанське БТІ виступало третьою особою.
Наше підприємство позбавили доступу до електронного реєстру прав власності на нерухоме майно та здійснення державної реєстрації на території міста Бучі. Але, як запевнили чиновники, наприкінці минулого року всі спірні моменти вдалося владнати і зараз є повний доступ до потрібної інформації. Бучанські БТІ почало повноцінно функціонувати і зобов’язується надалі працювати справно. Так, за період із листопада 2010 року вже було прийнято 598 замовлень від населення. Крім того, керівництво БТІ пообіцяло: громадяни, які подали заявку на виконання роботи ще в попередні роки і проплатили аванс – можуть бути впевнені, що справу доведуть до кінця і нові кошти за поновлення роботи не потрібно сплачувати.
Про роботу відділу культури і спорту щодо творчого, духовного та культурного розвитку дітей та молоді міста доповідала в. о. завідувача відділом Любов Григораш.
Як стало відомо, при будинках культури Бучі сьогодні працює 17 клубних формувань, чотирнадцять з яких (нараховують близько 200 учасників) – для дітей та юнацтва. Мова йде про гуртки бального й спортивного танцю, естрадного співу, народного танцю, драматичного гуртка, вивчення англійської мови та ін.
Також уже багато років у місті працює школа мистецтв ім. Левка Ревуцького. Сьогодні ми можемо пишатися досягненнями її випускників, адже вони є переможцями і лауреатами багатьох обласних та всеукраїнських конкурсів. А інтелектуальний та творчих розвиток молоді забезпечують міські бібліотеки. Зокрема, фонд дитячої бібліотеки нараховує понад 20 тисяч примірників літератури, а фонд бібліотек для дорослих становить понад 40 тисяч примірників. Крім того, для молодого населення Бучі відділом культури і спорту постійно проводяться різні зустрічі, конкурси та концерти.
Виконуюча обов’язки начальника фінансового управління Світлана Якубенко розповіла присутнім про виконання бюджету міста за 2010 рік; про фінансування місцевих програм за 2010 рік (працювало 40 програм і всі вони фінансувалися на 90-100%). Аналізуючи пройдений період, міський голова Анатолій Федорук зазначив: «Навіть у кризових фінансових умовах бюджет по доходній та видатковій частині є збалансований. Вдалося забезпечити виплати заробітних плат, енергоносіїв і виконувати соціальні програми. Ми не користувалися позначками казначейства, тобто державного бюджету, тому маємо нормальні показники щодо виконання доходної частини бюджету і на 2011 рік».
Говорячи про стан сплати місцевих податків і зборів, міський голова дав доручення своїм заступникам, голові бюджетної комісії опрацювати на наступне засідання сесії питання про зменшення фінансового навантаження на найбільші підприємства Бучі. Виходячи з нової грошової оцінки, потрібно звернути увагу на те, як наші базові бюджетоутворюючі підприємства («Агробудпостач», «Транском», НДІ «Склопластиків і скловолокна», Склозавод, завод Склотари) у цих умовах сплачують земельний податок чи орендну плату. Адже з новою системою оподаткування фірмам легше закритися, ніж працювати далі. У свою чергу місцевий бюджет може втратити від того значні кошти.
Після цього мова йшла про внесення змін до рішення сесії Бучанської міської ради від 30.12.2010 року «Про бюджет міста Буча на 2011 рік». Зокрема, у розрізі цього питання розглядали затвердження зміни кодів класифікації видатків (згідно державних вимог), аби можна було передати субвенцію до бюджету міста Ірпеня на охорону здоров'я.
Також збільшили видатки на проектні роботи по переобладнанню котелень по вул. Тарасівській та вул. Кірова; проектні роботи по будівництву вуличного освітлення по вул. Вокзальній; реконструкцію дорожнього покриття; будівництво дороги по вул. Ревуцького та вул. Рози Люксембург та ін. Щодо доріг: якщо місто виконає проекти і вони пройдуть експертизу, то бозпосередні роботи по ремонту і реконструкції будуть виконуватися за рахунок державного бюджету у 2011 році (якщо на рівні держави дотримається виконання цього питання). Тож, маємо можливість сумарно залучити на дані потреби міста 15 млн грн.
Відповідно до подання Бучанського «УЖКГ», на 110 тисяч грн збільшили видатки для впровадження карткової системи у ліфтах. Це зумовлено тим, що населення не сплачує за користування ліфтами, тому всі спеціалізовані організації відмовилися їх обслуговувати. Наразі в місті нараховується 52 ліфти і 90% з них – зношені й можуть у будь-який час зупинитися.
Як зазначив Бучанський міський голова Анатолій Федорук, проаналізувавши досвід інших міст, дійшли висновку, що запровадження карткової системи – єдиний вихід із даної ситуації. Відбуватиметься це наступним чином: житель купує картку на певну кількість поїздок ліфтом і користується, доки не закінчиться ліміт.
Розглядався варіант включити це питання у квартплату, щоб за послугу платили всі мешканці будинку, але його відхилили. Кварплата формується з певного переліку послуг і ліфти туди не входять. Крім того, люди, які живуть на 1-2 поверхах, відмовляються сплачувати за когось кошти.
Громадськість повідомили, що кожен підйом ліфтом буде коштувати 36 коп. і в середньому «з'їдатиме» близько 150 грн сімейного бюджету (якщо брати родину з 3-х осіб). Придбання картки – справа добровільна, і якщо такого бажання немає (чи люди живуть на перших поверхах), то можна спускатися пішки.
Далі було прийнято рішення про безкоштовну передачу медичного обладнання з балансу Бучанської міської ради на баланс установ охорони здоров'я міста Бучі вартістю понад 7 млн грн.
Прозвітували і про виконання плану соціально-економічного розвитку Бучі за минулий рік.
Також на сесії була озвучена приємна новина. За підсумками конкурсу, що проводився управлінням житлово-комунального господарства Київської облдержадміністрації, Бучу було визнано кращим населеним пунктом області в плані благоустрою за 2010 рік.